Avatar billede Mads Juniormester
28. november 2016 - 17:41 Der er 3 kommentarer

Systemer som er sjove?

Hej. Kender i en side hvor jeg kan finde nogen forskellige gamle systemer pga jeg elsker at lege rundt med forskellige slags systemer og programmer. Hvis ja kender i så også nogen gode programmer til at bruge de systemer fx VirtualBox? Er der flere end den?

Tak fordi du gider at læse
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. november 2016 - 23:53 #1
Når du skriver gamle systemer?
Tænker du så på emulatorer og muligheden for at spille gamle spil?

Eller hvad mener du?
VirtualBox er jo "bare" en virtuel maskine på din maskine.
Så du f.eks. kan køre linux, windows 9X eller lign, på en windows eller linux maskine.
Eller mac eller noget fjerde. :)
Avatar billede arne_v Ekspert
29. november 2016 - 02:00 #2
Nye hardware emulatorer?

Nye OS?

Nye applikationer? (til hvilket OS?)
Avatar billede claes57 Ekspert
29. november 2016 - 10:54 #3
optimalt nørdet: Sinclair QL emulator
http://www.dilwyn.me.uk/