Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
28. november 2016 - 22:20 Der er 3 kommentarer

Openoffice

Jeg har installeret OpenOffice. Når jeg går ind på dokumenter og vil oprette et sådan ja så er baggrunden sort og jeg skriver med hvid tekst. Hvordan laver jeg baggrunden hvid og teksten sort?
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2016 - 22:32 #1
Et forslag, slet det program og installer LibreOffice.
https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/
Avatar billede Uvanga Ekspert
29. november 2016 - 04:35 #2
Jeg kan anbefale libreoffice. Bliver jævnligt opdateret, i modsætning til open office. Jeg mener ikke open office er blevet opdateret i lang tid, at man faktisk er stoppet helt med opdateringer. Så programmet er sårbart overfor alskens snavs.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
29. november 2016 - 13:08 #3
>Når jeg går ind på dokumenter og vil oprette et sådan ja så er baggrunden sort og jeg skriver med hvid tekst.
lyder som dit default template er inversed

>Jeg mener ikke open office er blevet opdateret i lang tid
jf https://www.openoffice.org/da/
sidst frigivne vertion Apache OpenOffice 4.1.0 released 29 April 2014
det er da et par dage siden :(

jf https://www.openoffice.org/
Apache OpenOffice 4.1.3 released 12 October 2016:
Apache OpenOffice 4.1.2 released 28 October 2015:
Apache OpenOffice 4.1.1 released 21 August 2014:

så der frigives tilsyneladende en vertion om året med mindre rettelser, hvis man kigger på vertions nummeret
muligvis pga der ikke er så mange udviklere på det mere, da de er gået over til libra office, ifm SUN (der lavede open office) blev overtaget af Oracle

men ja skift over til libra office, det opdateres ca 1 gang hver 3 måned (UK vertion), og der kommer en besked i libra office om der ligger en opdatering