Avatar billede mronet87 Forsker
29. november 2016 - 16:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar går i slumring (korrekt strømstyringplan)

Hej alle Eksperten

Jeg har anskaffet mig en Bærbar med Windows 8.1 og så har jeg ændre under "strømstyringplan" både under "høj ydeevne"-Tilsluttet Strøm og "balanceret"-På Batteri at den hverken skal gå til "slumring/davle" eller "slukke for skærmen" efter x antal tid.

Men efter noget tid, hvor jeg har været væk fra bærbaren, så er den alligevel gået i dvale/til slumring.

Nogen som har en ide om hvad det kan være?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. november 2016 - 18:27 #1
Har du tjekket, om den rent faktisk vælger den rigtige strømstyringsplan, når du sætter strøm til den / tager stikket ud?
Avatar billede poko1 Ekspert
29. november 2016 - 18:42 #2
Gør du det Sådan i kontrolpanelet så burde det virke.
https://billedeupload.dk/images/JpO9Q.png
Avatar billede mronet87 Forsker
29. november 2016 - 19:07 #3
Mange tak for svarene. Men som jeg skrev, så et computeren allerede indstillet. Så der står "Aldrig" ved alle 4 punkter.
Avatar billede Uvanga Ekspert
30. november 2016 - 03:27 #4
Prøv dette:
Enhedshåndtering - netkort - strømstyring.
Under strømstyring fjerner du flueben ud for;
"lukker windows for at spare strøm" Denne løsning virkede for mig, da jeg havde samme problem.
Avatar billede mronet87 Forsker
01. december 2016 - 15:50 #5
Uvanga, det virkede det desværrre heller ikke. Jeg var væk fra computeren en times tid og da jeg kom tilbage var computeren slukket.

Mystisk.
Avatar billede mronet87 Forsker
18. januar 2017 - 10:11 #6
Jeg har fundet ud af, at jeg bare skal læde vær med at slukke for skærmen. Så går den ikke i slumring.