Avatar billede senior54 Novice
29. november 2016 - 16:47 Der er 9 kommentarer

Huske password i Microsoft Edge

Hej.
Jeg har fortrudt at jeg har sagt nej til at Edge skal huske mit login på en hjemmeside. Hvad gør jeg for at ændre det?
Avatar billede ebea Ekspert
29. november 2016 - 16:54 #1
Gå ind i "indstillinger" i din Edge Browser, og vælg "Avancerede indstillinger", og der finder du lidt nede på listen, gemme adgangskoder!
Avatar billede senior54 Novice
29. november 2016 - 17:29 #3
Jeg har i indstilling : "tilbyde at gemme adgangskoder" slået til.
Der er også gemt nogle, men det er en bestemt hjemmeside jeg engang har sagt nej, og efterfølgende "spørg aldrig om dette igen" :-(
Avatar billede ebea Ekspert
29. november 2016 - 17:47 #4
Det gemmes i dine Cookies! Prøv igen i dine indstillinger, og "Ryd Browserdata", og så vælg at rense ud i dine Cookies. Engang imellem kan det være en god ting ;-)
Avatar billede senior54 Novice
29. november 2016 - 18:14 #5
Har ryddet browserdate: ALT Slettet
Det hjalp desværre ikke
Avatar billede ebea Ekspert
29. november 2016 - 18:33 #6
jeg har lavet et screendump, hvor du kan gå ind og se hvad du har gemt af password, og til hvilke sider.
https://www.dropbox.com/s/oatnn5rl3hizacv/legitimationsoplysninger.jpg?dl=0
Avatar billede senior54 Novice
29. november 2016 - 21:25 #7
Ja der er nogle sider, men ikke den specifikke adresse jeg gerne vil have.
Kan man manuel tilfører en URL-adresse til "gemte steder"  ?
Avatar billede ebea Ekspert
29. november 2016 - 21:52 #8
Nej, du kan ikke tilføje nye.
Det jeg mente med at se i dine gemte sider, var at checke for den pågældende side. Og nu har du ryddet browserdata, cookies, og sat Edge til at gemme passwords for besøgte websider, så burde du jo nu, kunne besøge siden, og få Edge til at gemme adgangen til siden.
Avatar billede senior54 Novice
07. december 2016 - 20:39 #9
Sjovt nok. Jeg kan stadig ikke få det til at virke. Men på min Ipad virker det 100% ?