Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
30. november 2016 - 22:07 Der er 4 kommentarer

Oprettelse af app

Jeg vil gerne gemme min bank som en app men hvordan gemmer jeg den i Windows 10?
Avatar billede INK Ekspert
30. november 2016 - 22:32 #1
Mener du en genvej på skrivebordet?
Så skal du gå til login siden for din bank og kopiere url adressen.
Dernæst opretter du en genvej på skrivebordet, navngiver den og sætter adressen ind.
Hvis det er noget helt andet du mener, så forklar.
Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
30. november 2016 - 22:54 #2
Nej ikke en genvej på skrivebordet. Jeg vil gerne finde den sammen med alle andre apps når jeg åbner mine apps
Avatar billede perhol Seniormester
01. december 2016 - 00:46 #3
I Edge kan du vælge [Fastgør denne side til Start]
Så vil den blive lagt i feltet med fliser til højre for dine apps i startmenuen
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2016 - 07:50 #4
din bank har sikkert en app du kan hente fra deres hjemmeside ?

at lave sin egen app, til sin egen bank, det er en bankhemmelighed, og sikkerheden koster millioner. (afgifter til nemid)