Avatar billede Alice97 Praktikant
01. december 2016 - 10:56 Der er 3 kommentarer

Skruer til bærbar!

Hej, jeg har ikke så meget forstand på bærbar osv. Men førhen havde jeg en acer, hvor mine skruer faldt ud og jeg skruede dem altid selv ind igen. Nu har jeg så fået en ny bærbar og har allerede samme problem med denne. Faktisk er opladeren allerede gået i stykker og to skruer er faldt ud og jeg kan ikke finde dem.

Mit problem er at jeg ikke ved hvilken type skruer det er, og jeg har været i sådan en hobbyforretning, hvor han havde alt fra radio til bærbar. Han havde dog ingen skruer der passede til.

Mit spørgsmål er så, hvilken type skruer skal jeg lede efter og hvor kan jeg finde dem? Jeg har en ASUS 15,6" bærbar X555LP-XO078H og det irritere mig gevaldigt, at den er blevet helt "løs" min bærbar, fordi jeg mangler to skruer.

Håber I kan hjælpe!
Avatar billede Alice97 Praktikant
01. december 2016 - 11:07 #1
:))
Avatar billede INK Ekspert
01. december 2016 - 11:19 #2
Den har jeg ikke hørt før ;-)
Jeg ville gå på genbrugspladsen og finde en gammel kasseret bærbar. Skille den ad og tage skruerne. Jeg ved godt man ikke må klunse, men tag en snak med en medarbejder og charm ham/hende lidt. ;-)
Avatar billede Alice97 Praktikant
01. december 2016 - 11:21 #3
Hm, har faktisk hørt mange har oplevet det før, men jeg aner ikke grunden til det. Jeg så et opslag på Facebook om det og når man søger "skruer til bærbar" har jeg faktisk også set forums om det.

Men ja, tror måske jeg vil prøve det, tak! :-)