01. december 2016 - 16:41 Der er 2 kommentarer

HJÆLP

Jeg skal lave en engelsk fremlæggelse her om 1 måneds tid og jeg er tom for idéer.. Det eneste krav der er stillet for opgaven er at vi skal fremlægge om noget der interessere os, eller eks en by vi har været i og fremlæggelsen skal ca tage 10 minutter. Jeg har eks vis været i New York, så tænkte jeg på om jeg måske kunne fremlægge om USA, og sige at jeg har været der og så også komme lidt ind på valget. Men at have USA som overemne.. Er det en dum idé?
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2016 - 16:54 #1
jeg ville vælge New York som tema, og går ind over oprindelsen, samt med kendisser som er blevet berømt dér og dens kendetegner - New York byder på rigtig mange ting, som man kan komme ind på, hvor man sagtens kan snakke i 10 minutter (og meget længere) - Big apple, statue of liberty, world trade center, times square osv.
Avatar billede finb Ekspert
02. december 2016 - 10:07 #2
Trump ejer halvdelen af NY - NY får sikkert gavn af den præsident.
Og NY er verdens hovedstad - fordi immigrant-havnen tilfældigvis lå i NY.