Avatar billede SpikeRush Praktikant
01. december 2016 - 22:51 Der er 6 kommentarer

fejl som hedder DRIVER POWER STATE FAILURE

Davs!

Kan i hjælpe mig ?
Jeg har downloadet WhoCrashed og den viser denne fejl.

On Wed 30-11-2016 23:13:30 your computer crashed
crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\113016-33640-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x14A510)
Bugcheck code: 0x9F (0x3, 0xFFFFBD80EB26F060, 0xFFFFD181AFBF7960, 0xFFFFBD80EFC82650)
Error: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE
file path: C:\WINDOWS\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This bug check indicates that the driver is in an inconsistent or invalid power state.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

Eg der nogen som ka hjælpe mig ? Tak
Avatar billede INK Ekspert
01. december 2016 - 22:56 #1
Hvis du har opdateret drivere gennem et gratis program, kan du have fået installeret en betaudgave eller en ikke autoriseret udgave. Så må du rulle denne driver tilbage.
Avatar billede SpikeRush Praktikant
01. december 2016 - 23:14 #2
Tak for svaret.

Hvordan finder jeg så driveren som er beta ? :)
Avatar billede stjans Guru
02. december 2016 - 09:16 #3
Brug evt. slimdrivers
Avatar billede stjans Guru
02. december 2016 - 09:16 #4
Avatar billede INK Ekspert
02. december 2016 - 09:19 #5
Hvis du har brugt et driver updater program, vil der almindeligvis være en liste over de drivere, der er opdateret.
Skriv den af, så kan du gå i kontrolpanel og enhedshåndtering. Hvis en af dem viser fejl (gul trekant) er det nemt, men ellers må du tage dem én for én og checke om det er en original Microsoft eller leverandør driver.
Nogle driver programmer kan selv rulle tilbage, så det kan også være løsningen.
Men har du rent faktisk brugt et program og hvilket?
Avatar billede SpikeRush Praktikant
03. december 2016 - 01:29 #6
Jeg har kørt driver pack solution. Jeg ser ingen gul trekant i nogen drivere.

Så den her er sku en svær en at finde ud af.
Jeg har også prøve slimdriver men den finder ikke nogen opdatering