Avatar billede Calle5463 Forsker
02. december 2016 - 15:56 Der er 5 kommentarer

Brugers email (og andre data)

(Dette spørgsmål burde måske ligge i en anden kategori, men nu stiller jeg det lige her først ...)

Jeg har set på en anden hjemmeside, at emailadresse for den ind-loggede bruger automatisk bliver skrevet i formularer.

Hvordan gør man det ( = skal der "meget" kode til, for at det virker?)
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
02. december 2016 - 16:35 #1
det lyder som om der er sat en $_SESSION med brugerinfo
eller måske en cookie

når brugeren logger ind setter du sessionen

$_SESSION['USER'] = GetUserInfo();
Avatar billede Calle5463 Forsker
02. december 2016 - 16:50 #2
Åh ja.
$_SESSION: Er det sikkert at bruge og uden irritation for brugeren?
Avatar billede Calle5463 Forsker
02. december 2016 - 16:53 #3
Gad vide: WordPress sætter måske allerede $_SESSION, kan jeg tjekke det (hvordan)?
Avatar billede Calle5463 Forsker
02. december 2016 - 22:39 #5
Jeg må desværre lige vente med at tjekke det ud til vi har fået strøm igen