Avatar billede kirstine12 Praktikant
02. december 2016 - 19:13 Der er 3 kommentarer

synkronisering af gmail på tablet

Jeg har genindstalleret gmail på min samsung tablet, og indtastet min gmailkonto adresse. Så kommer en meddelelse: venter på synkronisering.
Men jeg har sat hak i synkroniser indstillingen.
Nogen der har erfaring?
vh
Avatar billede kurt54 Ekspert
02. december 2016 - 20:31 #1
Du skal selvfølgelig være på nettet -måske er den sat op til kun at hente på wifi - det ville nok være oplagt første gang - første synkronisering kan tage lang tid - men måske viser den noget undervejs.,
Avatar billede INK Ekspert
02. december 2016 - 20:44 #2
Har oplevet det nogle gange med forskellige telefoner hos venner og bekendte.
Har ikke fundet en entydig årsag, men fuld opdatering af styresystem og apps, samt en genstart har aldrig skadet.
Derudover logge ud af kontoen og logge ind igen. Slå synkronisering fra og til osv.
Lidt nørkleri har som regel løst problemet.
Har du 2-faktor godkendelse, skal du selvfølgelig registrere enheden i Google.
Avatar billede kirstine12 Praktikant
02. december 2016 - 21:18 #3
Har prøvet alle forslag I har nævnt ;-)
Men fik lige mod på at fjerne kontoen, ikke bare afinstallere gmail.
Så skete der noget.
tak for svarene