Avatar billede Alexander Praktikant
04. december 2016 - 17:55 Der er 2 kommentarer

Origin

Hej. Origin vil ikke loade ordenlig. Når jeg starter Origin op, vises kun venstre kolonne af programmet. samtidig kan jeg heller ikke loade Origin.com. Der vises der også kun venstre kolonne af programmet. Det har ellers virker fejlfrit indtil nu, og jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg håber der er nogen, der vil hjælpe.
Mvh. Alexander.
Avatar billede Claus_hemberg Praktikant
04. december 2016 - 22:00 #1
Jeg har præcis samme problem. EA support har foreslået mig at slette browser-cache, lave en såkaldt "clean or safe boot" (https://t.co/ZrvC03o5en) men intet fungerer. Hvis du finder en løsning hører jeg meget gerne om det.
Mvh Claus
Avatar billede Claus_hemberg Praktikant
04. december 2016 - 22:48 #2
Fandt et indlæg på yousee-forum, så hvis du bruger TDC/Yousee internet, er det muligvis derfor: https://forum.yousee.dk/udstyr-og-internet-40/problemer-med-origincom-og-origin-pa-tdcyousee-netvark-97958/index1.html

Ved at følge "verbals" vejledning i at slette origin-cachen, og derefter åbne origin med en internetforbindelse via mobiltlf. ved en anden udbyder bliver filerne hentet korrekt, og du skulle kunne bruge dine spil.