Avatar billede simoneskovlund Praktikant
04. december 2016 - 19:42 Der er 9 kommentarer

Ny computer, men programmer dukker ikke op???

Jeg sidder midt i mine eksamen og så gik min computer selvfølgelig i stykker. Så jeg måtte købe en ny. Nu er der så et nyt problem, jeg kan godt starte download af word, men når downloaden er færdig er programmerne ikke på computeren???? Troede det måske bare var word, så prøvede at downloade OpenOffice, men det præcis samme skete.
Ved i måske hvad problemet er???
Håber i kan hjælpe!
Venlig hilsen en seriøst presset studerende..
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2016 - 19:55 #1
Ligger de ikke i mappen overførsler?
Avatar billede simoneskovlund Praktikant
04. december 2016 - 19:59 #2
Nej der ligger kun så jeg kan downloade det igen. Hele downloadet går igennem, men så når den er færdig siger den at den er færdig, og så er der ikke noget? hverken program eller noget som helst. Ikke engang en genvej?
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2016 - 20:04 #3
Vælger du at gemme eller køre direkte fra websted?
Avatar billede simoneskovlund Praktikant
04. december 2016 - 20:06 #4
Jeg kører det, det giver ingen mening.
Avatar billede Hestehat Seniormester
04. december 2016 - 20:14 #5
Jeg er ved at hente open Office nu, men det er dælme ikke fordi det går stærkt. Så prøv at hente det ned lokalt og så kør installatonsfilen.
Avatar billede INK Ekspert
04. december 2016 - 21:51 #6
Hvis det er en helt ny PC, som du lige har startet op, så er der sikkert en masse opdateringer, der skal foregå først. Har du checket i indstillinger - opdatering og sikkerhed, at alle opdateringer er ajour? Genstart maskinen et par gange så den er helt klar.
Avatar billede posten Ekspert
05. december 2016 - 00:56 #7
http://open_office.da.downloadastro.com/download/  hvis du bruger denne i explorer når siden kommer på skærmen klikker du på den store grønne "hent nu" derefter åbner et nyt vindue med en ny grøn "download nu" der laver du et højre klik og klikker på gem som nu gemmer du så din exe-fil på skrivebordet når den så er "brugt kan du overføre den til dine dokumenter så HVIS der sker noget fremover kan du køre den igen derfra
Avatar billede Uvanga Ekspert
05. december 2016 - 07:03 #8
Open Office vil jeg opfordre til  at undlade. Er ikke opdateret i mere end to år.
Derimod er Libreoffice up to date, så dette program vil jeg anbefale dig. Bruger det selv, og er meget tilfreds. Programmet er gratis.
Avatar billede posten Ekspert
05. december 2016 - 07:27 #9
https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/ så brug denne istedet for mit tidligere link det ku jo være bedre