Avatar billede skolevej321 Forsker
04. december 2016 - 21:35 Der er 6 kommentarer

PS3 / 42 tommer Medion fjernsyn

Vi har et 42 tommer medion fjernsyn som vi streamer på via en macbook pro, virker fint.
Hvis vi så tager hdmi kablet ud af macbooken og sætter det ind i en ps3, bliver vi skuffede.
Vi har kun den blå skærm og intet andet. Hvad gør vi galt.
Tilslutter vi en ps 4 bliver skærmen grå.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2016 - 10:02 #1
Du kan prøve at tager strømmen fra både din PS3 og din Tv (tænd dem uden at de er tilsluttet strømmen, for at få restspændingen fjernet) så sæt dem på strømmen igen og se om det har hjulpet (løsningen til en HDMI-handshake fejl)
Hvis ikke det virker, kan du også prøve at nulstille din PS3's indstillinger ved at tænde for ps3en, men hold tænd-knappen ned for 5 sekunder - du bør høre 2 beeps, derefter kan du lave grundindstillingen til PS3 igen (dato, tid, skærmudgang) - alle spillepoints vil stadigvæk være der
Avatar billede am2oft Praktikant
05. december 2016 - 10:24 #2
Hej

Har set det samme, hvor det var opløsningen der stod forkert.

Mvh.
Avatar billede skolevej321 Forsker
05. december 2016 - 17:48 #3
Dette er hvad der står på fjernsynets skærm.
1080 p
h: 67 kHz
V: 60 Hz
Skal jeg stille opløsningen i ps3 eller fjernsynet.
S
Jeg har rodet en del med fjernsynet og kan ikke finde noget sted hvor jeg kan justere opløsningen.?
Avatar billede am2oft Praktikant
07. december 2016 - 11:00 #4
Kender ikke ps3, men det er den du skal have til at matche fjernsynet.

Mvh.
Avatar billede skolevej321 Forsker
07. december 2016 - 13:01 #5
jeg prøver i aften!
Avatar billede skolevej321 Forsker
08. december 2016 - 19:37 #6
Når vi tænder p33 og ps4 får vi lige et kort billed der er ok, og så forsvinder det.
Det samme med lyden.
Laptoppen billed er stadig ikke noget problem via. hdmi-kablet.