Avatar billede brasso Forsker
05. december 2016 - 09:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google Chrome viser html kode istedet for at vise siden korrekt?

Hej
Jeg har en samarbejdspartner der oplyser at når han åbner dette link:
https://vvs-portal.danskgasdistribution.dk/
Viser Google Chrome kildekoden, istedet for at vise siden korrekt. Umidelbart er det kun denne side der er ploblemer med.
Er der nogen der har en ide om hvad dette kan skyldes?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. december 2016 - 10:00 #1
prøv
Ctrl+Shift+Del
det åbner indstillinger / ryd browserdata.
Indstil til 'Altid' (det er den i forvejen), og kun hak i 'Billeder og filder, der er gemt i cache'
Så bliver der ryddet op i gamle data som måske generer - og historik, cookies, adgangskoder osv piller vi ikke ved.
05. december 2016 - 12:49 #2
HEJ,

Bare til din orientering:

Jeg kører FIREFOX og jeg oplver ikke problemer med visningen af din HTML-kode // siden vises korrekt.

Kristian
Avatar billede posten Ekspert
01. januar 2017 - 19:39 #3
jeg bruger google chrome ser 100 % din log in side
Avatar billede brasso Forsker
03. januar 2017 - 21:04 #4
#1. Løste problemet i anden omgang.