Avatar billede Søren 1234 Praktikant
05. december 2016 - 12:28 Der er 1 løsning

Hvordan fjerner man virus fra Qnap server

Jeg har fået en virus på min qnap server. Det fortæller mit Qnap antivirusprogram ihvertfald dagligt.
Der er ikke sat nogler filer i karantæne, så der er ikke nogle filer man kan markere for at fjerne dem. Er der nogle der kan hjælpe med hvad man skal gøre?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. december 2016 - 13:43 #1
Lav en scanning af alle dine shares på Qnap'en fra en PC med en antivirus, du stoler på.