Avatar billede lurup Ekspert
05. december 2016 - 20:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slette mail i Gmail

Hej

Hvordan kan jeg få min gmail til at slette alle mail i papirkurven automastik efter de er kommet i kurven istedet for at gemme dem der ??
Avatar billede kurt54 Ekspert
05. december 2016 - 21:02 #1
IT DEPENDS
... om hvad du bruger- program -browser eller APP.
Avatar billede lurup Ekspert
06. december 2016 - 21:15 #2
Jeg bruger Google Chrome
Avatar billede Markkallstroem Juniormester
22. december 2016 - 15:20 #3
Der sker ikke noget ved at de ligger i papirkurven.. Alle beskeder i papirkurven der er over 30 dage gamle slettes automatisk..

Hvis du har en besked du gerne vil helt af med, kan du gå ind i papirkurven og trykke "Tøm papirkurven"

Det ligner ikke at de tilbyder dig automatisk at slette alt i papirkurven automatisk med det samme. Det skyldes nok at der vil være nogle der har kommet til at slette noget og vil gendanne det.
Avatar billede lurup Ekspert
22. december 2016 - 16:52 #4
Tak for svar...

<lukket