Avatar billede Uvanga Ekspert
06. december 2016 - 11:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fileshredder-hvilken er bedst?

Slet filer permanent;
Jeg har fundet flere gratis fileshredder's på nettet. Bla. fileshredder.org som ser fornuftig ud. Er der nogen der har erfaring med dette program, eller andre shredder-programmer?
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2016 - 12:47 #1
Der er flere som er udmærkede. Jeg bruger selv Hardwipe, som jeg er tilfreds med.
http://www.hardwipe.com/
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2016 - 12:50 #2
Ps. Brug aldrig muligheden Gutman 35 overskrivninger. Det er vildt overdrevet.
Jeg har læst at Gutman selv tager afstand fra den metode.
Avatar billede Uvanga Ekspert
06. december 2016 - 13:09 #3
Tak for info. Hvis jeg vælger hardwipe vil jeg undlade Gutman 35.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2016 - 13:17 #4
Velbekomme, den skal du nok blive glad for :-)