Avatar billede cali1 Mester
06. december 2016 - 15:04 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Det "gamle forum"

Er det muligt at søge på det gamle eksperten forum?
Avatar billede Slater Ekspert
06. december 2016 - 15:09 #1
Du kan søge i de gamle spørgsmål på samme måde som de nye. Gamle tråde er ikke blevet slettet.

Ellers forstår jeg ikke helt, hvad du mener.
Avatar billede poko1 Ekspert
06. december 2016 - 15:50 #2
Tryk på din egen profil her kan du få vist de spørgsmål hvor du selv har deltaget forneden kan du trykke på vis flere,
Avatar billede poko1 Ekspert
06. december 2016 - 16:03 #3
Avatar billede Niels Loudrup Praktikant
08. december 2017 - 19:41 #4
Jeg købte en HJTV Antenne på nettet, og efter at have afprøvet den på alle mulige og umulige indstillinger, er jeg kommet frem til, at IKKE virker i forbindelse med mit TV (et Blaupunkt som er nogle måneder gammelt) Jeg skrev til firmaet, for at få support til indstilling og valg af frekvens, og nu har jeg fået svar og det lyder som følger på Hollandsk :
Tak for din email. Jeg har modtaget din anmodning om at annullere din ordre i god stand.
Du kan returnere din ordre til:
Kundeservice
Postboks 202
Sætte 6670AE
Så snart vi har modtaget din returforsendelse, refunderer vi dig.
Glem ikke at nævne dine detaljer for at undgå forsinkelse i behandlingen.
Jeg kan også tilbyde dig at holde produktet med en rabat på 30%.
Jeg vil gerne høre fra dig, om du gerne vil returnere produktet eller vil opretholde det ved at svare på denne email.

Tak for din forståelse og tålmodighed.
Med venlig hilsen
Jaxon
FreeSeeTV kundeservice
PS ! Jeg bad IKKE i min mail til dem,  om at få annulleret salget ? ?
I vores forum her vil jeg gerne stille antennen til rådighed for nogen, der har mod på at afprøve den.  Mvh Niller  (26610446)
Avatar billede Slater Ekspert
09. december 2017 - 10:38 #5
Kom du til at skrive det forkerte sted, Niels?