Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
06. december 2016 - 21:06 Der er 2 kommentarer

Overførsel af data

Jeg har en Huawei mobil med en masse data i, bl.a. kontakter og en masse apps. Hvordan får jeg dem nemmest kopieret til min nye Samsung?
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2016 - 21:10 #1
Avatar billede INK Ekspert
06. december 2016 - 23:13 #2
En Huawei telefon kører vel android og er koblet op på en Google konto. Sørg for dine kontakter er synkroniseret med din Google konto.
Installer Google Fotos og upload alle dine fotos til Google Fotos.
Dine apps er vel købt på en Google konto i Google Store eller er gratis.
Øvrige data må gemmes på Google Drev.
Så ligger alle data i skyen og er automatisk på din nye telefon, når du logger ind med samme google konto.