Avatar billede HaxCookiesDK Mester
07. december 2016 - 08:23 Der er 7 kommentarer

Emner til engelsk indenfor IT

Hej, jeg skal i engelsk finde et emne indenfor IT.
Jeg ville lige høre om i har nogle forslag.
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. december 2016 - 08:35 #1
Er det et emne du skal skrive om?
Læse om?
Lave en længere rapport?

Hvad er dine egne interesserer?
Det plejer altid at være nemmere at skrive om noget, men selv kan lide eller i det mindste kender en smule til. :)
Avatar billede HaxCookiesDK Mester
07. december 2016 - 08:36 #2
Det er en mundtlig eksamen, og det er et emne, jeg skal forklare fra
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. december 2016 - 08:39 #3
Ideer: google, facebook, kickstarter, reddit, eksperten.

Fortæl om udviklingen.
Fortæl hvilke teknologier de anvender og hvad de gør ved din/menneskets hverdag.
Gør de noget godt?
Stjæler de bare tiden?
Kunne man leve uden?
osv...

Du kan jo også dykke ned i noget hardware.
Hvad skete der med GPS'en da Google kom med deres maps + navigation ?
Mobiltelefonen
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. december 2016 - 08:40 #4
Det er lidt svært at komme med input, når du ikke selv byder lidt ind. :)
Avatar billede HaxCookiesDK Mester
07. december 2016 - 08:49 #5
Okay, tak. Det kan jeg bruge. :)
Avatar billede Uvanga Ekspert
07. december 2016 - 09:37 #6
En lidt anden vinkel
Tidrøver:
Prøv at se i din omgangskreds om der ikke er zombier der konstant og bevistløs går med næsen begravet i et elektronisk medie. Prøv at tænke på hvor meget tid der går med denne afhængighed. Folk taler jo faktisk ikke sammen, men SMS'er flyver konstant rundt i firmamentet. Lidt i tråd med indlæg #3.
MvH
IKKE Luddit, men tilhænger af balanceret anvendelse af IT..!
Avatar billede finb Ekspert
07. december 2016 - 10:19 #7
Den gode, gamle LP-plade sælger nu igen mere end down-loads.
Fortæl om, at alle måske om 10 år spilder mindre tid på Facebook
og andet pjat.