Avatar billede Gnefner Novice
07. december 2016 - 09:27 Der er 1 løsning

Messenger/Skype på tlf falder ud over Bluetooth til autoradio.

Hej,

jeg har et problem, jeg håber nogle her kan være behjælpelig med.,

Jeg bruger ofte Messenger/Skype til opkald til en rigtig god kammerat i Australien. Men jeg er rendt ind i en hurdle når jeg forsøger at gøre det i bilen..

Min auto radio: Pioneer MVH-390BT Har bluetooth funktion. Og jeg kan sagtens høre musik, og tale normal telefon osv over radioen. Men når jeg forsøger via Messenger eller Skype, virker det lige i 20-30 sekunder, og så kan jeg pludselig ikke længere høre ham i den anden  ende, men han kan stadig høre mig. Hvis jeg så skifter til tlf højttaler, og tibage til Bluetooth virker det igen kortvarigt.

Displayet på radioen viser sekunder, ligesom når et track afspilles, så længe jeg kan høre ham, så skifter den pludselig, og skriver bare at tlf. er connected, men der ikek afspilles noget - og så forsvinder han, men kan som sagt stadig høre mig?

Er det min radio? Eller er der en instilling i tlf der kan være skyld i dette? Det er en Samsung Galaxy S7.

Nogen, der har en idé om hvad dette kan skyldes?

Pft

Jakob.
Avatar billede Gnefner Novice
07. december 2016 - 09:55 #1
Nå,

har talt med noget support, som mener at den slet ikke burde kunne modtage det, da Messenger/Skype fungerer på en speciel måde.. Så at radioen opfatter det midlertidigt, undrer dem faktisk..

Så der er umiddelabrt nok ingen løsning på det :(