Avatar billede Nikolaj Riis Juniormester
08. december 2016 - 00:06 Der er 2 løsninger

Razed blade

Hej alle sammen er nogle razer blade computer gode
Altså razer blade stealth Pro eller nogle af de andre modeller?
Avatar billede klavil Seniormester
13. december 2016 - 03:08 #1
der er en test af dem her: http://www.ultrabookreview.com/12213-razer-blade-stealth-v2/

Håber det kan bruges.
21. december 2016 - 03:04 #2
depends on hvad du skal bruge den til. På plussiden er det et ultrabook design, så den er udviklet med fokus på fremtidssikring. Med ultra core via USB-c teknologien er der helt sikkert et solidt grundlag for en meget kraftig computer, men det kraft kommer som regel på bekostning af andre ting:

1. Pris. High end modellerne er ret dyre!
2. Størrelse og design. Udformningen gør det nødvendigt at gøre brug af eksternt tilbehør, da harddisk, GPU mv. i et vist omfang er naturligt begrænset.
3. High performance skaber meget varme! Kompakt modeller kan have det svært med varme udledning og dermed have tendens til overheat ved load.
4. De interne GPU´er yder måske ikke helt nok i forhold til forventeligt når man tager prisen i betragtning.

Men som stationær replacement/gaming laptop byder de bestemt på interessante teknologiske muligheder og potente specs.