Avatar billede Silje_cs Praktikant
08. december 2016 - 14:32 Der er 2 kommentarer

Ikoner virker ikke

Hej alle.
Jeg er i dag stødt på det problem, at mine ikoner, dem der er nede i venstre hjørne på computerskærmen, ikke virker. Altså jeg kan ikke trykke på dem. Og jeg har genstartet og slukket computeren helt, men dette virker ikke.
Håber at der er nogle der kan hjælpe

Silje
Avatar billede Slater Ekspert
08. december 2016 - 15:10 #1
Dvs. start menu osv?

Virker animationerne? Når du holder musen over dem, bør baggrunden blive lidt lysere, og når du så klikker, skal de blive lidt mørkere igen (hvis vi taler Windows 10 - ellers er det lidt anderledes, men der sker stadig en ændring). Sker det?

Bare for at etablere om proceslinjen er frosset helt, eller det er programmerne der ikke vil starte.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2016 - 16:19 #2
Er ikke sikker, men kan den køre i tablet tilstand?