Avatar billede Tseirp Novice
08. december 2016 - 16:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gaming pc til mac 6000

Hej Alle

Jeg ved godt det er et meget lavt budget at arbejde med, men det jeg leder efter er en pc som bliver brugt en del, men ikke til de tunge spil. den skal køre League of legends, CSGO og gerne også spil der kræver mere.

Hvis i har et bud på den bedste pc for max 6000 kr vil det hjælpe mig utrolig meget :)
Avatar billede Peter Højer Barker Juniormester
08. december 2016 - 16:07 #1
https://www.mm-vision.dk/visiongaming/computer/vision-gaming

Det bedste ville være at samle en selv. mest for pengene
Avatar billede Tseirp Novice
08. december 2016 - 16:13 #2
Det har jeg desværre ikke skills til. Men er helt enig det ville være det optimale :)
Avatar billede Peter Højer Barker Juniormester
08. december 2016 - 16:23 #3
Tja det troede jeg heller ikke jeg havde. men det lykkes... selvf med hjælp fra computerworld og en masse youtube videoer.. :) hvis du er fra KBH kan jeg da godt hjælpe dig.
Avatar billede Tseirp Novice
08. december 2016 - 16:40 #4
Jeg har fået sat budgettet lidt op, og tror det der bliver købt er denne https://www.dustinhome.dk/product/5010991048/g11cd?ssel=false&utm_campaign=pricerunner&utm_source=pricerunner.dk&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146191#specifications

fik af vide fra en bekendt den er god og man kan sagtens opgrader på den i fremtiden.
Avatar billede Peter Højer Barker Juniormester
08. december 2016 - 17:03 #5
Jeg har hørt at det er bedst med I5 til spil man behøver vidst slet ikke at kører I7 Hvis man bare bruger computeren til gaming surfe på nettet osv.
den computer du linker til virker lidt til at være for gammel i forhold til det der er på market nu?`Ihverfald GTX 970 tror du får mere ud af at købe den nye serie fx GTX 1060
Avatar billede eurositi Ekspert
08. december 2016 - 17:33 #6
http://topdata.dk/
- Se tilbud på forsiden. Den har GTX 1060 kortet, som er bedre. Du får også en 240 gb SSD harddisk og en skærm med i prisen. Dog skal Windows tilkøbes (de tager selv 749 kr). Du kan selv justere på komponenterne inde på siden.
Avatar billede Slater Ekspert
08. december 2016 - 17:35 #7
#5: Ikke helt sandt længere. I tidligere generationer var en i5 præcis det samme som en i7, bortset fra at i7 havde HyperThreading, der får hver kerne til at kunne opføre sig som to, hvilket hjælper med multitasking, men overhovedet ingen forskel gør i spil.
I de nyere generationer har i7 dog også lidt større cache, som gør en forskel - men slet ikke nok til at være det værd, hvis man er økonomisk bevidst. Så helt enig, hvis det primært er til gaming, og man ikke har røven fuld af penge, så tag en i5.

Jeg kan dog ikke lide ved den ASUS computer, at de ikke skriver hvilken model i7 der er i.
Avatar billede Peter Højer Barker Juniormester
08. december 2016 - 18:00 #8
ja jeg vil nu også købe den som er i #6 eller den fra MM-vsion https://www.mm-vision.dk/visiongaming/Raptor-gaming-computer