Avatar billede Aussieboydk Juniormester
08. december 2016 - 23:48 Der er 4 kommentarer

Noter

Er der en nem måde at have en kundedatabase på tabelform, hvortil der pr kunde kan skrives lange notater?

Idag skriver jeg dem i en celle, som en lang smørre, men er den meget lang, kan jeg ikke læse den længere...

Min plan er at lave en form, hvor jeg kan søge på mine kunder, tilføje leads, samt skrive noter om hvert nyt lead. Her vil jeg også skifte status fra lead til tilbud til kunde. Alt med dato og mulighed for at se alle ordre på kunden.

Tænker noget VBA i kundearket skal til sammen med en form, og at man her måske kan lave et notat felt med masser af plads?

Læs evt mere om mit projekt i mine andre tråde.
Jeg har office 365 gennem mit arbejde.
Avatar billede Slater Ekspert
09. december 2016 - 09:14 #1
Det er jo præcis sådan noget Access er beregnet til.
Avatar billede Aussieboydk Juniormester
09. december 2016 - 09:27 #2
FIk anbefalet at lave alt i excel, da jeg endnu ikke har arbejdet med acces. Var faktisk min grundtanke. Men kan man lave dette i excel?
Avatar billede Uvanga Ekspert
09. december 2016 - 10:53 #3
Hvis du har mod på Access, prøv at søg; access templates.
Her findes masser af færdigdesignet databaser. Kræver du har Access på din PC.
Avatar billede ebea Ekspert
11. december 2016 - 16:38 #4
Jeg har sendt dig en fil, med de ting som du efterspørger!