Avatar billede baltic Praktikant
09. december 2016 - 11:21 Der er 3 kommentarer

styring af rækkefølgen på foto i Picasa

Jeg har optaget billeder med kamera der har tidsgenkending og dato..
Nu vil jeg tilføre nogle billeder derfor har jeg føjet dem ind i billedfilrækkefølgen.
Det virker bare ikke på Picasa den bruger dato/tid!
Hvordan kan jeg styre det?
Avatar billede poko1 Ekspert
09. december 2016 - 11:56 #1
Glem alt om Picasa lukker ned.
https://picasa.google.com/
Avatar billede INK Ekspert
09. december 2016 - 15:24 #2
Hvis du har Windows10, kan du bruge det indbyggede program BILLEDER.
Her kan du lave albums med billeder i vilkårlig rækkefølge. Disse kan vises som diasshow.
Photocommander fra Ashampoo (gratis version) er også en mulighed for andre Windows udgaver.
Endelig er der Google Fotos, som er afløseren for Picasa.
Avatar billede poko1 Ekspert
09. december 2016 - 15:41 #3
Som skrevet i #1
Hvad med mine tags, billedtekster og kommentarer?

Du kan få adgang til dine loginoplysninger til Picasa Webalbum, herunder dine tags, billedtekster og kommentarer, via albumarkivet.