Avatar billede Uvanga Ekspert
09. december 2016 - 11:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søg gratis Access Templates - er det ændret??

ACCESS TEMPLATES
Når jeg søger på MS Access free Templates, popper en side op der hedder; Access-templates.com
Der er så en masse reklamer, og man skal registrere sig. Sådan synes jeg ikke det var tidligere, da søgte man templates, og kunne umiddelbart downloade valgte templates.
Er der nogen der kender en god og sikker adresse hvor man kan downloade gratis templates uden videre?
Avatar billede Uvanga Ekspert
10. december 2016 - 04:34 #1
Vedholdende søgning giver bla. denne side: www.download.cnet.com/access
Der er dog ikke så mange templates, så hvis der er nogen der har flere links til GRATIS Access Templates, er jeg interesseret.
Der er flere sider med templates, men jeg synes de er for bøvlet. Så gerne en enkel og tilgængelig downloadside.
Avatar billede Uvanga Ekspert
10. februar 2018 - 16:37 #2
Hov, der var et ikke lukket spørgsmål....