Avatar billede nfssister Forsker
09. december 2016 - 19:24 Der er 1 kommentar

ABAX og economic

Hej Eksperter

Jeg prøver med lys og lygte at lede efter en tjeneste der kan forbinde mit ABAX (Kørebog) med mit (forhåbenligt) nye regnskabssystem, economic.

Men jeg mangler at finde en tjeneste, der kan tage fra ABAX API'en og smide det over i economic API'en.

Det er f.eks. slut punktet til start punktet i min kørebog (Den tid jeg er hos kunden). Det skal den lave til en tom ordre der ikke indeholder nogen kunde. Før jeg går ind og vælger debitoren (kunden) i economic)

Jeg forstår ikke at det ikke findes, og jeg har fået nævnt af ABAX at der er noget der hedder ordrestyring.dk, men det kan langt mere end jeg kan bruge, og jeg skal kun have lavet et bindeled mellem de 2 API'er med timer.
Er der nogle der kan hjælpe enten med at lave noget eller kan anbefale mig et sted hvor jeg kan spørge efter rådgivning ? :)
Avatar billede moddi100 Seniormester
10. december 2016 - 01:33 #1
Jeg har sendt dig en intern besked. Du kan se det på din besked-oversigt:
http://www.computerworld.dk/eksperten/beskeder