10. december 2016 - 14:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Login Windows 10

Hej. Jeg har fået en irriterende blå bjælke øverst på skærmen i hele skærmens bredde, som foruden en tegning af en finder, der stryger over underlaget, indeholder en rubrik til indtastning af logon, samt teksten "Indsend". Det er vist nok noget, jeg selv har sat i værk på et tidspunkt, men jeg kan ikke husker hvor, og kan derfor ikke fjerne den igen. Det er muligvis ikke et Windows fænomen, men noget HP har lagt ind. Hvordan fjerner jeg denne bjælke igen. Jeg har et skærmbilled, jeg kan sende, hvis jeg får mulighed for det. På forhånd, tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. december 2016 - 14:56 #1
du kan uploade billedet her http://billedeupload.dk/
så får du et link, og det kopierer du herind
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2016 - 14:57 #2
Har du prøvet at trykke på indsend, uden at udfylde noget?
10. december 2016 - 16:01 #3
Her er et link til skærmbilledet.http://billedeupload.dk/?v=FSEr.jpg
Og Ja, jeg har prøvet at logge på uden at udfylde rubrikken. Uden ersultat. Hvis jeg logger på med mit windows 10 logon, forsvinder bjælken, men den kommer igen næste gang. Jeg vil gerne havde den til at forsvinde permanent.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. december 2016 - 16:26 #4
den ligger så 'kun' i google chrome - så det er en udvidelse til browseren, som vi kan deaktivere. I top/højre klik på de 3 lodrette prikker, ned til 'flere værktøjer' og derefter 'udvidelser'. Så får du en liste med de udvidelser, der er indlæst i chrome - en af dem, der har hak i 'aktiveret' er synderen. test fra den første og ned - dvs fjern hak ved den første med hak (skriv navnet ned), luk browseren og start den igen. Er den blå væk, så er det ok nu - ellers ind i udvidelser igen, sæt det hak, du fjernede, og fjern den næste i rækken.
10. december 2016 - 16:41 #5
Der var løsningen. HP-Simple pass er deaktiveret og bjælken forsvandt.. Stor tak for hjælpen. Dejligt med en hjælpende hånd, når det kniber. God jul til alle herinde.