Avatar billede Mik Novice
10. december 2016 - 15:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 KAP stik men kun 1 virker.

Hej

I vores hus har vi 2 KAP stik. I vores ene stik sider vores router den virker fint. Vi vil gerne have at vores router skulle sidde i det andet stik men der er ingen forbindelse. Er der en måde at tilslutte det?

På forhånd tak.
Avatar billede jk45 Forsker
10. december 2016 - 16:47 #1
Hvis det virkelig ER kap stik kan du ikke selv for de vil begge 2 ende ude i den dåse der er på væggen af huset. Den må du ikke rode i selv og gør man det alligevel er der udsigt til en regning på 1200 kr næste gang der kommer en tdc tekniker forbi
Avatar billede Mik Novice
10. december 2016 - 18:33 #2
Tak jk45