Avatar billede Mads Juniormester
19. december 2016 - 16:18 Der er 1 kommentar

Ubuntu istedet for xp?

Hejsa jeg vil gerne køre plexmedia på min meget gamle computer det eneste problem er at den køre windows xp og det virker ikke mere på plexmedia.

Det har jeg så fixet med at bruge ubuntu 14 men der er stadig mange problemer med grafik osv. Også vil jeg gerne køre contacam på ubuntu det fandt jeg så en løsning på med wine men den kan ikke finde mit kamera så jeg er nød til at først streame kameraet også sæt det op inde i contacam men efter 5 min siger den no frames?

Er der nogle af jer kloge folk som kender en bedre metode en den jeg har fundet? PS: Det er et 32 bit system og har 3 GB ram

Tak :)
20. december 2016 - 16:38 #1
Jeg kan ikke umiddelbart komme på en fornuftig løsning på ovenstående. Synes ikke det lyder som en hensigtsmæssig konstellation af software/os, jeg ville i hvert fald ikke benytte den :-)