Avatar billede smartguy101 Juniormester
19. december 2016 - 21:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilladelse af .dk

Hej alle
Kan man i Outlook 2013's "uønsket post" på en måde sørge for at alle .dk-domæner går igennem?
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2016 - 08:38 #1
højre-klik på en vilkårligt mail - Uønsket -> indstillinger for uønsket mail - (faneblad) afsendere, der er tillid til - tilføj "@*.dk"
Så er alle dk-mails godkendt.
Du kan selvfølgelig også slå uønsket mail helt fra...
Avatar billede smartguy101 Juniormester
20. december 2016 - 08:48 #2
Yes, forsøgte det, men den siger at det domæne ikke er tilladt :-/ (nok nærmere formatet)
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2016 - 08:52 #3
Når jeg skriver
*.dk
vil den godt godkende det (Outlook ændrer det så til @*.dk
Avatar billede Mette Klein Novice
20. december 2016 - 17:43 #4
Skriv endelig her hvis du finder en løsning før eller siden :)

Hilsen
Mette med samme problem
Avatar billede smartguy101 Juniormester
20. december 2016 - 20:40 #5
Hej Mette
Du skal bruge e-mail programmet, ikke webklienten, og så skrive højreklikke på Uønsket post og under Safe senders/godkendte afsender, skrive *.dk