Avatar billede larsini Seniormester
01. januar 2017 - 17:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Firefox - kan pludselig ikke afspille Youtube videoer i browseren

Tablet med Android 4.4 (Kit Kat). Jeg har i et par år kunnet afspille youtube video i browseren - det kan jeg pludselig ikke mere.
Jeg får ikke nogen fejlmelding når jeg klikker på en Youtube gør-det-selv video.
Jeg modtager ingen fejlmelding, og det behøves heller ikke fordi billedet pixelerer helt vildt i lange striber og lyden er helt tosset plus at farver kikser dvs blåt bliver til rødt og gul bliver til blå osv

Mangler jeg noget java eller flash opdatering`???
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2017 - 18:22 #1
Har lige prøvet youtube Det kører fint hos mig.
Ja du kan da prøve Flashplayer, men det undre mig, at du ikke har fået besked,
hvis det er det dom er galt.
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2017 - 18:24 #2
Ps. Æv slåfejl igen:-(
Avatar billede larsini Seniormester
02. januar 2017 - 09:31 #3
det virker ikke hos mig - jeg har i mellemtiden installeret en tilføjelse til firefox og kan nu se billeder og høre lyd - men farverne er helt forkerte. jeg håber nogen på dette fine forum kommer med et løsningsforslag - afventer et stykke tid og lukker derefter tråden. tak for din interesse.
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2017 - 10:52 #4
OK :-) Prøv at afinstallere Firefox fuldstændig med Revo Uninstaller free, derefter
installere den igen. http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Avatar billede larsini Seniormester
02. januar 2017 - 12:01 #5
og revo uninstaller fungerer også på en android tablet?
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2017 - 13:38 #6
Android - Det havde jeg desværre overset. Revo er til Windows. Men Android, som jo er baseret på Linux, må  have sit eget slette program, så prøv det.
Avatar billede larsini Seniormester
23. januar 2017 - 09:21 #7
har foræret tabletten bort og har købet en lille pc i stedet - lukker tråden