Avatar billede millerbean Praktikant
03. januar 2017 - 16:06 Der er 3 kommentarer

Visning af markører på kort (Google maps)

Hej

Jeg vil gerne bruge Google Maps til at vise pakkeshops, men jeg er i tvivl om hvilket api jeg skal bruge.

Det skal være noget i stil med det boozt bruger.

Nogen der har erfaring med dette ?
Avatar billede keysersoze Guru
03. januar 2017 - 16:14 #1
Hvis boozt har det kan du sikkert lure lidt i deres kode for inspiration - ellers tag et kig her; https://developers.google.com/maps/documentation/javascript/markers
Avatar billede millerbean Praktikant
03. januar 2017 - 16:44 #2
Hej

Jeg har forsøgt at lure lidt uden held.

Jeg bruger et API fra Postnord, hvor jeg får en masse data retur (åbningstider koordinater m.v.), så fisker lidt efter om der er nogle, som har erfaring med dette kombineret.
Avatar billede keysersoze Guru
03. januar 2017 - 16:49 #3
Hvis du har koordinater er det relativt lige til at lægge ind med hjælp fra det angivne link.