Avatar billede lektortl Juniormester
03. januar 2017 - 17:21 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

forbindelse til computer

Mobil= sony xperia
Når jeg forbinder mobilen til computeren (USB-stik), skulle computeren gerne kunne opdage, at der er tilføjet en enhed, men det sker ikke.
Dermed kan jeg ikke overføre billeder fra mobil til computer.
Jeg har prøvet med XP, Win7, Win10.
Hvad kan jeg gøre??
Avatar billede INK Ekspert
03. januar 2017 - 19:04 #1
Har du overvejet Google Fotos?
Installeres på alle dine enheder og gemmer en kopi i skyen fra alle enheder og nu tilgængelig på alle enheder.
Når fotos er sikkerhedskopieret fra telefonen, kan de slettes for at skabe mere plads.
Avatar billede puren Ekspert
03. januar 2017 - 21:56 #2
Ja eller en anden cloud storage services
Avatar billede nfssister Forsker
04. januar 2017 - 07:26 #3
Mener du skal vælge på de lidt ældre Xperia telefoner inde i android at du har tilsluttet den til en PC, mener det hedder noget MPS eller lign. ellers kan du ikke se den som en enhed, men kun som kamera.
Avatar billede lektortl Juniormester
09. januar 2017 - 13:21 #4
ink og puren:
For så vidt som, at det er billeder, jeg skal have flyttet, viser en cloud storage sig at være udmærket, så tak for buddet (jeg valgte Google Fotos).
nfssister:
Jeg kan ikke se min enhed - ikke engang som kamera.
Avatar billede INK Ekspert
09. januar 2017 - 13:32 #5
Har du installeret Xperia Companion på din PC?
Det er nødvendigt for at overføre filer mm.
Avatar billede INK Ekspert
09. januar 2017 - 13:36 #6
Avatar billede puren Ekspert
09. januar 2017 - 14:19 #7
aldrig oplevet at jeg skulle bruge driver på en windåse få at få adgang til filer på en android....

når nu du har besluttet dig for google cloud så kan de med deres drev (google drev) flytte alle fil typer via drev...

hvis du bliver glad for googles produckter så kan jeg kun anbefale deres google apps for work hvor du fra 61 kr pr mdr. har UBEGRÆNSET plads...