03. januar 2017 - 20:10 Der er 1 løsning

Outlook 2013 - sort firkant i bunden ved kalendervisning (opgaver vises i bunden)

Er der nogen som har oplevet at når de bruger outlook 2013 og står på sin kalender, så kan man se sine opgaver ligge i bunden af outlook, men engang imellem er en sort firkat i bunden, så man ikke kan se alle opgaver - HJÆLP - nogen ideer :-) ?
Avatar billede nfssister Forsker
04. januar 2017 - 07:20 #1
Prøv at gå i filer, indstillinger > avanceret, scroll ned og find deaktiver hardwareaccelration af grafik. Prøv at sæt flueben i den og genstart Outlook.