Avatar billede dj-sejler Praktikant
04. januar 2017 - 11:48 Der er 2 kommentarer

Automatiks udfyldelse af dokument

Jeg ønsker at lave et dokument, hvor jeg én gang indtaster den variable tekst som navn, adresse, postnr, by og en masse andet (lad os bare starte med dem)

I mit standard dokument, skal jeg så kunne hive de relevante data ind de steder i dokumentet de står... hvordan gør man det?

Jeg forestiller mig noget med en "grå dialog popup" når man åbner skabelonen - som man udfylder og trykker ok/gem til... og vupti, så er man klar til at gemme dokumentet og lukke igen :)

Giver det mening?
Avatar billede dj-sejler Praktikant
04. januar 2017 - 11:50 #1
hov - det er til office 365
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
04. januar 2017 - 12:32 #2
Der er flere muligheder.

I følgende artikel (på engelsk) finder du diverse muligheder beskrevet:
http://gregmaxey.mvps.org/Repeating_Data.htm