Avatar billede PCetersen Praktikant
05. januar 2017 - 17:54 Der er 6 kommentarer

fra videokamera til PC

Jeg har et Sony Handycam DCR-SR58 med tilh. software, som desværre ikke er kompatibelt med Windows 7. Som den "mongol" jeg er, søger jeg hjælp til at få skabt kontakt mellem kameraet og computeren. Jeg har downloadet en driver, men er ikke kommet videre.
Avatar billede eurositi Ekspert
05. januar 2017 - 18:15 #1
Hvad er der i vejen med dette? Det er i hvert fald Windows 7 kompatibelt:
http://www.sony.co.uk/support/en/content/cnt-dwnl/prd-dime/sony-memory-card-file-rescue-software/DCR-SR58E
- Mangler du kabler eller kortlæser, eller er ovenstående løsning brugbar ift. dit udstyr?
Avatar billede INK Ekspert
05. januar 2017 - 18:16 #2
Avatar billede PCetersen Praktikant
05. januar 2017 - 19:07 #3
Hej INK. Jeg har denne software installeret. Problemet for mig er, at jeg ikke kan se en forbindelse mellem kamera og pc, og mit kamera fortæller, at det er "prepairing", men der sker ikke mere end det. Som sagt så er jeg på bar mark mht al det der tekniske. Hvis jeg forsøger at installere softwaren, får jeg blot at vide, at den ikke er kompatibel med Windows 7.
Avatar billede PCetersen Praktikant
05. januar 2017 - 19:10 #4
Hej Eurositi. Som jeg skrev til Ink, så kan jeg ikke installere fra de medfølgende CD-rommer, hvis program ikke understøtter Windows 7, og jeg kan ikke fange kameraet på pc.en.
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2017 - 23:34 #5
drop de CDer.
installer den driver som ligger på producentens hjemmeside!

CDer rom driver kan være årevis for gamle! :)
Avatar billede PCetersen Praktikant
06. januar 2017 - 08:57 #6
Hej sidwave. Tak for dit indlæg. Nu har jeg installeret producentens driver, men ud over det, så sker der ingenting, når jeg tilslutter kameraet. Der står stadig preparing ved usb connect.