Avatar billede Minefrans Praktikant
06. januar 2017 - 15:57 Der er 3 kommentarer

Fejl på ping test "Package loss test error"

Hey!

Jeg har problemer med min internet forbindelse og efter en halv dag med google, prøver jeg nu her :)

Jeg har lige skiftet fra Fullrate til Yousee, og jeg har derfor fået en ny router. Efter jeg har fået den nye router (Sagaemcom f@st 3686), kan jeg ikke gennemføre ping test (pingtest.net) uden at få en besked om "package loss test error". Jeg fandt ud af dette, da jeg prøvede at tage et spil counterstrike gennem ESEA, hvor jeg fik "Timed out waiting for ping test" fejlmelding.

Der er altså nogle programmer, som jeg åbenbart ikke kan få adgang til på min nye router. Jeg føler, at jeg har prøvet ALT. Jeg har kigget Firewall (både router, Windows og Norton), og jeg har prøvet at kigge i routerens indstillinger, selvom jeg ikke er super skarp til det, så kunne jeg ikke finde noget problem..  Hvis jeg pinger hjemmesider gennem CMD er der intet problem, og da jeg ringede til Yousee oplyste de, at de ikke kunne se et problem fra deres side, og de kunne fint pinge min router.

Det skal siges at jeg bruger kabel fra routeren til min PC, og at jeg har windows 10 64 bit.

Er der nogen derude, som har en idé til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2017 - 03:49 #1
#1 check kabel
#2 yousee er ØV!
Avatar billede akselskaaning Praktikant
20. februar 2017 - 11:04 #2
Tænkte at jeg lige ville hjælpe dig nu hvor mit ESEA er begyndt at virke igen. Jeg har lige haft en Yousee teknikker ude og se på problemet. Det skyldes den router som du har og jeg også havde, da han skiftede routeren kunne jeg spille ESEA med det samme. Vil råde dig til at ringe til Yousee og få dem til at sende dig en ny router for det burde fixe problemet for dig!
Avatar billede djalex Praktikant
28. februar 2017 - 09:35 #3
Hvilken Router model fik du Akselskaaning?
Jeg har en kollega med samme problem og han har nu fået 3 nye (ens) routere, uden at det hjælper...