Avatar billede Jan Praktikant
07. januar 2017 - 11:23 Der er 1 kommentar

GTX skærmkort på en Medinon ms 7857, bibber når den tændes...

Vi har en Medion pc med en AMD a8 prosessor, hvor der er en pcie 16 port og der er sat en stor strømforsyning i, så den kan trække et stort grafikkort. Der er 16 gb ram i maskinen.
Vi har købt en Nvieda gtx 1060 (med 3 blæsere og 6 gb ram) men jeg kan ikke få det til at virke.
Den bibber med 3 kort bib når den bliver sat i. Jeg har kikker på "bib" oversigten, og det siger at det er noget med at ram ikke passer sammen.
Har envidere talt med nogle der siger at GTX 1060 kun kan køre med intel, men kan det passe??
Avatar billede kurtba Ekspert
08. januar 2017 - 23:31 #1
Du har vel sat den direkte strøm til kortet? Jeg kan ikke finde specifikationerne på bundkortet i denne pc. Det er angiveligt msi som har lavet det, men det er modificeret specielt til Medion, så derfor har msi ingen oplysninger om det.
At det kun skulle kunne køre med intel processor lyder mærkeligt. Det står der intet om, når man ser på specifikationerne på kortet.
Jeg kan se at det kræver pci expres 3.0 port.
Er porten på dit bundkort version 3?
Så bemærker jeg, at den minimum kræver en strømforsyning på 400 w. Så vidt jeg kan se, er din pc standard forsynet med en strømforsyning på 300 w, så måske får den for lidt strøm?