Avatar billede Vahid Mester
09. januar 2017 - 13:58 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

hvad er brevhoveder og brevskabeleoner

Hej Eksperter.

Min arbejdsgiver beder mig om at sende brevskabeloner og brevhoveder.

Nogen der kan fortælle mig hvad det er, og hvordan man gør? evt. hvad formålet ved det er?

Tak på forhånd.

Mvh: Vahid
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. januar 2017 - 14:11 #1
Et brevhoved er de øverste faste informationer på et brev - se eks. http://www.uniqo.dk/_img/showroom/idn.ren.brevhoved.gif

En brevskabelon er et forudefineret dokument, hvor eks. brevhoved, overskrifter, hilsen/afslutning og afsnit er lavet i forvejen, så man blot skal skive selve indholdet i brevet. Det gemmes i word som .dotx .dotm filer: https://support.office.com/da-dk/article/Gemme-et-Word-dokument-som-en-skabelon-1a20aa19-5ca4-4b40-bdf2-57a2168c1e89
Avatar billede Vahid Mester
10. januar 2017 - 06:29 #2
Tak for svar- Giv gerne en kommentar så du kan få point.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. januar 2017 - 06:39 #3
:-) Det er ved at være flere år siden pointsystemet blev afskaffet. I dag er der ikke forskel på svar/kommentarer - du kan frit markere den/de "løsninger" du mener har hjulpet dig mest.