Avatar billede Jensenjo Juniormester
09. januar 2017 - 17:28 Der er 3 kommentarer

Dbd/kerne/ ret med felt til andet kartotek

Jeg har oprettet et felt i InvenTrans Itemtype, som skal hentes fra Inventable. Så langt så godt, når jeg vil hive den ud resetter den ikke men tager bare det samme felt for alle varenumre. Har prøvet at lave et nyt index, men det virkede heller ikke. Er sikker på det bare er en dum lille ting. Nogen der har et forslag?
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
10. januar 2017 - 08:57 #1
Hej,

Hvor og hvordan 'hiver' du feltet ud ?
Avatar billede Jensenjo Juniormester
14. januar 2017 - 09:15 #2
Inde i Dbd/kerne/ret/ kartotek har jeg tilføjet felter Itemtype med opslag i reference kartotek Itemtable - feltet er sat op på nøjagtig samme måde, som i Inventable.
Avatar billede Jensenjo Juniormester
14. januar 2017 - 09:16 #3
Undskyld mente selvfølgelig Inventable.