Avatar billede mikedk2100 Juniormester
09. januar 2017 - 20:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Routerkabel

Kære gruppe

Hvad hedder sådan et kabel, som går fra antennestik til en router?

Den lidt længere forklaring: Jeg har netop skiftet til Fullrates bredbånd via Yousees antennekabler. Alt funker fint, men jeg mangler lige en halv meter kabel, før tingene også står fint. Så det vil jeg gerne købe, men hvad pokker hedder det? Fullrate kalder selv kablet for "routerkabel". Det er det kabel, som går fra antennestikket (eller rettere den "signalfordeler" der bliver sat på antenneudgangen) og hen til "Cable RF" indgangen på routeren.

Det ligner en slags antennekabel, men der er jo specielle stik i hver ende?

Kan I hjælpe mig :)

Mvh
Michael
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2017 - 20:34 #1
Avatar billede mikedk2100 Juniormester
09. januar 2017 - 20:53 #2
Mange tak for svaret, men jeg tror du misforstod. Det er ikke fordeleren jeg er interesseret i navnet på, men det kabel, som går fra fordeleren til routeren :)
Avatar billede INK Ekspert
09. januar 2017 - 22:07 #3
Avatar billede mikedk2100 Juniormester
09. januar 2017 - 22:39 #4
Tusind tak :)

Mvh
Michael