Avatar billede KSN Mester
09. januar 2017 - 20:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Switch til netværk i hjemmet

Hejsa.

Er der nogen som kan anbefale en billig switch, som kan klare følgende kriterier.

Der skal være 24 porte
Det er Cat 5
Har fibernet 100/100
Lavt strømforbrug

På forhånd tak
Avatar billede jk45 Forsker
09. januar 2017 - 21:13 #2
Avatar billede KSN Mester
09. januar 2017 - 22:20 #3
En switch til 65000,- til hjemme netværk argh vel??
Jeg har luret en del på nettet og støt på flere til omkring 500kr, er der noget specifikt jeg skal være OBS på. Det må meget gerne være plug and play
Avatar billede INK Ekspert
10. januar 2017 - 05:18 #4
Forslag #2 er vel meget fornuftigt. Kan måske endda findes lidt billigere.
Har du set denne beskrivelse
https://www.fcomputer.dk/artikler/switch-guide-til-køb-af-switch.html
Avatar billede bdf Mester
10. januar 2017 - 06:05 #6
Avatar billede KSN Mester
10. januar 2017 - 06:25 #7
INK: Jeg har godt læst dette, men var stadig i tvivl om hvor vidt der var nogen hager ved billige Switche.

Store-Morten: Synes meget sjældent at avec pertentlig.dk er billige.

BDF: Der står ingen oplysninger om hvilken det er,  ud over TP-Link
Avatar billede bdf Mester
10. januar 2017 - 06:38 #8
På billedet står der D-link DGS-1024D