Avatar billede valsbol Seniormester
10. januar 2017 - 08:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hdmi fjernede lyden fra min Notebook

Jeg har tilsluttet min Notebook til mit tv og jeg kan høre og se det hele. Men når jeg fjerner hdmi ledningen fra notebook er der ikke mere lyd, når jeg vil afspille fra notebook alene.
Har jeg uforvarende ændret en omskifter?
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. januar 2017 - 08:28 #1
Hvis du klikker på "højtaleren" nede ved uret, så kan du vælge "lyd-udgang".
Når du sætter hdmi til, så kan den nogle gange overtage lyd og billede.
Så skal du "bare" vælge den almindelig lydudgang igen og din lyd er tilbage.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. januar 2017 - 09:33 #2
Hvis du kører Windows 10 skal Du højreklikke på højtalersymbolet og vælge åben lydstyrke og hvis der er en pil kan du trykke og vælge HDMI ellers gå i Kontrollpanel og under højtalersymbolet vælg din udgang!
https://billedeupload.dk/images/3p59h.png