Avatar billede MCI_Kai Novice
10. januar 2017 - 20:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP PC DRILLER

Hej
jeg opdagede at hvergang jeg går ind i f.eks Spil eller video i fuld skærm går min pc i sort og der står ingen video input....

Men ligeså så snart jeg trykker Windows knap og L for at låse pc, kommer billedet tilbage igen?

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. januar 2017 - 20:47 #1
Tjek om dit grafik kort er møgbeskidt samt køler til cpu.
Avatar billede MCI_Kai Novice
10. januar 2017 - 20:52 #2
Gjorde det rent for ikke engang 2 uger siden og der sidder ikke noget snavs eller støv på selve grafikkortet eller på blæseren
Avatar billede kurtba Ekspert
10. januar 2017 - 23:31 #3
Har du en pc med både indbygget grafikkort og et som sidder i pci stik? Så kunne det måske tænkes, at når du går til spil eller video forsøger den at skifte fra det interne kort til ekstrakortet, fordi spillet kræver flere kræfter.
Så kunne det tyde på, at det ekstra grafikkort har et problem af en eller anden art.
Jeg bemærker også, at du skriver at du rensede det for 2 uger siden. Havde du det ude, så det evt. ikke sidder ordentligt. Er der eksternt strømstik til det og har du husket at sætte det på igen?