Avatar billede imma Forsker
10. januar 2017 - 21:42 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Invitation til pokemon go jagt

Hejsa

Skal på pokemon jagt de næste 5-6 onsdage med sfoen - tænkte om der var nogen kreative sjæle det ville prøve at lave en a3/A4 plakat som jeg kunne hænge op en masse steder på sfoen...

Det er et long shot - ja jeg ved det - men kun jo kun prøve
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
11. januar 2017 - 10:50 #1
Avatar billede imma Forsker
11. januar 2017 - 11:13 #2
Du er verdensklasse.    Kunne der stå for 2+3 klasse :)
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
11. januar 2017 - 15:00 #3
Teksten er tilføjet.
Avatar billede imma Forsker
01. februar 2017 - 17:40 #4
du er genial - intet mindre... endnu engang mange tak - hvis du en dag skulle have lidt tid til overs, så har vi rykket dagen fra onsdag til torsdag - tak for hjælpen
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
01. februar 2017 - 20:54 #5
Ændret til torsdag.
Avatar billede imma Forsker
05. oktober 2020 - 10:43 #6
Hej igen

Kan man få lavet en hvor der kun står for 3. klasse - og så lave en med alle ugens dage.. altså en plakat med mandag en med tirsdag osv... ikke i weekenden :(

på forhånd tak
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
06. oktober 2020 - 13:45 #7
Siderne er samlet i én fil. Du kan styre det fra printmenuen.