Avatar billede kurtba Ekspert
10. januar 2017 - 22:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Publisher til Mac

Mit barnebarn mangler publisher i sin officepakke, og efter at jeg har ledt diverse steder ser det ud til, at publisher slet ikke findes til mac. Hun bruger p.t. version 2011, men kunne evt. opgradere til 2016, men der kan jeg heller ikke finde en pakke, som indeholder publisher?
Avatar billede INK Ekspert
10. januar 2017 - 23:21 #1
Microsoft publisher findes ikke til Mac, men du kan bruge andre programmer. Søg i Apple Store efter publisher, og du får en række muligheder.
Følgende giver også alternativer:
http://www.sysprobs.com/top-alternatives-to-microsoft-publisher-for-mac
Avatar billede kurtba Ekspert
10. januar 2017 - 23:38 #2
OK - så er jeg ikke helt blind. Jeg må bede hende prøve noget andet.
Avatar billede daniel1 Praktikant
14. marts 2017 - 12:13 #3
Jeg havde det samme problem. Der er stadig ingen version af Publisher til Mac, men der er endnu flere alternativer nu, hvis det hjælper:
https://machow2.com/publisher-for-mac/