Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2017 - 23:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pop up reminder

Det jeg søger er en simpel pop up, som vises hver time, så jeg husker at tage en pause . Jeg har en, men den adviserer med lyd, og da jeg ikke har min radio, som signalet går igennem, stående på audio in, kan jeg jo heller ikke høre lyden. Jeg har søgt på nettet, men ikke fundet noget brugbart.
Jeg fandt b.la. Workrave, men virker ikke, desuden gik den pludselig ned.
Avatar billede INK Ekspert
10. januar 2017 - 23:25 #1
Her er et par eksempler. Jeg har ikke noget personligt kendskab til dem

http://www.makeuseof.com/tag/3-tools-remind-break-relax-working-computer/
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2017 - 23:45 #2
Takker. Jeg prøver Big Stretch Reminder og vender tilbage når tiden er gået.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2017 - 00:21 #3
Den virker fint, Tak skal du have :-)