Avatar billede Dortea Praktikant
11. januar 2017 - 08:32 Der er 2 kommentarer

Vand i skærmen.

Hej.
Jeg har været så heldig at min macbook, som lå i et cover (dog ikke lukket) har fået vand i skærmen grundet min vandflaske valget at 'gå op'. Så det er bare super dejligt. Der er ikke andet galt end at jeg lige har fået vand i skærme, og det er irriterende at kigge på - mit problem er bare jeg ikke har det store rådighedsbeløb til at få skiftet skærm, eller hvad der kræves og at jeg ikke ved om der vil ske noget senere, om vandet kan flytte sig og ødelægge den eller hvad der kan ske.
Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede INK Ekspert
11. januar 2017 - 08:44 #1
Vand og elektronik er en kedelig blanding (for det meste).
Forstår ikke helt hvor vandet befinder sig, prøv at uddybe - sende foto.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. januar 2017 - 10:17 #2
Hvis du kan komme til at trække eksempelvis en nylonstrømpe omkring din MacBook, kan du lægge den i en lille balje med ris, så den er godt dækket - de suger fantastisk. Stil gerne det hele lidt lunt, f.eks. op ad en radiator og gerne hen over en weekend; jo længere jo bedre.